Onverwacht verhuisd naar vijf sterren hotel! - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu Onverwacht verhuisd naar vijf sterren hotel! - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu

Onverwacht verhuisd naar vijf sterren hotel!

Blijf op de hoogte en volg Marijn

28 November 2012 | China, Chuzhou

Ni hao!

Vandaag werd ik gebeld tijdens een vergadering waarom ik nog steeds in mijn appartement zat en of ik zo snel mogelijk mijn koffers kon pakken en naar het hotel kon gaan. Er gingen al een tijdje geruchten dat alle appartementen in het complex waar ik zit, gerenoveerd zouden worden, maar ze waren mij vergeten te informeren dat ik het appartement moest verlaten.

Uiteindelijk heb ik de vergadering verlaten, heb ik al mijn spullen weer ingepakt en ben ik naar het hotel gegaan. Daar heb ik snel mijn spullen gedropt en ik had al gelijk door dat dit een prachtig hotel is.

Toen ik vandaag na het werken en sporten thuis kwam, keek ik even wat beter rond. Ik las in het boek van het hotel dat er o.a. een zwembad, fitness centrum, een bar en een restaurant in dit hotel zit. De kamer heeft een prachtig tweepersoons bed, een mooi verlichte kast, met daarin twee badjassen, mooie pantoffeltjes en zelfs condooms zijn inbegrepen. De badkamer heeft een bad, een glazen wand zodat ik de kamer in kan kijken en naar buiten kan kijken. Verder zijn scheermesjes, verschillende soorten zeep, tandenborstel etc. allemaal inbegrepen. En de douche is een grote massagedouche.

Nu zit ik dus na een drukke werkdag heerlijk te relaxen in mijn hotel. Straks ga ik even kijken of ik een duik kan nemen in het zwembad, dan even lekker in bad, dan doe ik de badjas en mijn slippertjes weer aan en ga ik even lekker tv kijken en relaxen!

Morgen vraag ik trouwens wel even of ik hier goed zit, want ik zag de prijzenlijst van deze kamer en ik kan me haast niet voorstellen dat dit de bedoeling is. Verwacht wordt namelijk dat ik 6 weken in het hotel moet blijven. Morgen even checken dus!

  • 28 November 2012 - 14:11

    Marjo:

    Heey Marijn,

    Niks checken, gewoon doen of je een domme Hollander bent!
    Grappig verhaal trouwens.

    Groetjes, Marjo

  • 28 November 2012 - 17:50

    Wil En Freek:

    Probeer er een lekker grietje bij te krijgen, alles is klaar voor 2 personen.Succes er mee.
    Groetjes Wil

  • 28 November 2012 - 19:31

    Ingritte Davelaar:

    He Hallo Marijn,

    Dat tref jij ook altijd weer he.
    Maar zo te horen niet verkeerd lekker relaxen maar ik las twee badjassen humh een stille hint misschien ;-)
    Maar goed ik zou idd maar ff checken of dit klopt zometeen moet je veel te veel betalen.
    Nou is dat voor jouw natuurlijk geen probleem maar toch.

    Verder alles goed met jouw wel stil hier hoor ik denk elke keer dat je wel met jasper mee zult komen maar nee hij komt alleen.
    Fijn dat het werk ook naar je zin is maar soms misschien best wel pittig.
    En heb je al wel vrienden gemaakt is wel leuk om in het weekend mee op te trekken toch voel je je niet alleen tenminste.

    Nou hier gaat ook alles zijn gangetje Jeffrey druk aan het werk en gisteren examen moeten doen had alleen wat problemen met die luxe computers op school.
    Kelly zit weer drie dagen op school en loopt twee dagen stage in Ermelo gaat ook allemaal naar wens.

    Harrie is en blijft een ouwe trucker is er nooit en als hij er is slaapt hij haha

    En ik zei de gek blijf ook bezig heb het erg naar me zin op het werk leuke collega,s en leuke mensen die komen shoppen.

    Hier word het weer kouder en hoe is dat bij jouw dan.

    Nou marijn succes in je luxe hotel en tot de volgende keer maar weer.

    Groetjes van ons allemaal

  • 28 November 2012 - 21:43

    Aalt En Reina:

    BOFKONT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 01 December 2012 - 13:20

    Christina:

    Ik zeg niet verkeerd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Chuzhou

Marijn

Welkom op mijn persoonlijke pagina, waar ik mijn reiservaringen met jullie zal delen!

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 545
Totaal aantal bezoekers 97824

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: