Hand gebroken en een bloempotkapsel! - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu Hand gebroken en een bloempotkapsel! - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu

Hand gebroken en een bloempotkapsel!

Blijf op de hoogte en volg Marijn

21 November 2013 | China, Chuzhou

Ni Hao!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een verslag heb geschreven, maar ik maak nog genoeg mee hier. Helaas komt het er niet altijd van om een verslag te schrijven.

Afgelopen weken heb ik weer een paar goede dinners gehad met een leverancier die ons graag in de watten wil leggen om z’n product te kunnen verkopen. Verder ben ik weer een keer in Nanjing geweest en heb ik de meeste weekenden in Shanghai doorgebracht.

Een week of vier terug ben ik met voetballen op mijn hand gevallen en twee weken later toch maar even naar het ziekenhuis gegaan om een fotootje te maken. In het ziekenhuis werd ik behandelt op de speciale VIP afdeling voor buitenlanders, maar helaas was de dokter een prutser. De diagnose was dat het niet gebroken was, dus een paar uur later stond ik weer op het voetbalveld.

Helaas deed m’n hand die week daarop nog zeer en ben ik afgelopen zaterdag naar een Amerikaanse prive kliniek geweest in Shanghai. Hier was de service top en werd er goed naar de rontgen foto’s gekeken. Helaas is vastgesteld dat mijn pols gebroken is, dus moet ik voorlopig even rustig aan doen met alles.

Verder gaat het op het werk prima en kijk ik uit naar mijn volgende vakantie in Dubai en Nederland. Ook kijk ik er naar uit om iedereen weer even te zien in Nederland.

Gisteren ben ik trouwens naar de kapper geweest en het is achteraf altijd weer een verrassing wat het resultaat zal zijn. Dit keer legde ik in het Chinees uit, dat het aan de zijkanten wat korter mocht. Voordat ik het door had was een van de zijkanten al zowat gemillimeterd; een kleine miscommunicatie dus.

Hoewel mijn nieuwe kapsel me doet denken aan het vroegere bloempot kapsel, valt het resultaat me nog wel iets mee. Het ziet er hip uit, maar het was niet de bedoeling, maar ach.. het groeit wel weer aan!

  • 21 November 2013 - 14:09

    Aalt En Reina:

    HOI ZIELEPIET, VAN HARTE BETERSCHAP MET JE POLSJE. JE MOET OOK NIET SPORTEN ALS JE ER GEEN VERSTAND VAN HEBT. GRAAG FOTO OP DE MAIL.SUCCES VERDER EN MISSCHIEN TOT GAUW. WANNEER IS JE VAKANTIE IN ONS MOOIE KIKKERLANDJE?GROETJES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Chuzhou

Marijn

Welkom op mijn persoonlijke pagina, waar ik mijn reiservaringen met jullie zal delen!

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 680
Totaal aantal bezoekers 97588

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: