Getting famous en een zware mishandeling! - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu Getting famous en een zware mishandeling! - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu

Getting famous en een zware mishandeling!

Blijf op de hoogte en volg Marijn

15 December 2013 | China, Chuzhou

Ni hao!

Afgelopen weekend was weer een weekend om over naar huis te schrijven, vandaar dit verslag.

Afgelopen week ben ik extreem druk geweest met o.a. de dagelijkse werkzaamheden, management rapporten, video conferences met Duitsland, management vergadering en woensdagavond van 19:00 tot 22:00 een vergadering met de directeur.

Na een drukke week was ik weer eens uitgenodigd door de leverancier. Het project wat ik met deze leverancier doe, gaat om veel geld, dus hij haalt alles uit de kast om mij te overtuigen. Hoewel het top is dat hij vanalles regelt, heb ik hem bedankt voor alles wat hij voor me doet, maar dat het resultaat telt.

Het dinner, wat overigens erg goed was, werd allemaal betaald door de leverancier. Daarna zijn we weer naar een luxe KTV (Karoake) geweest, waar we allemaal al een beetje dronken begonnen te worden. Ook nu regelde hij weer vrouwen en daarna zijn we naar 2 clubs geweest.

Gisteren, de dag na het dinner, nodigde de leverancier me uit om mee naar de SPA te gaan. Deze SPA is erg goed in Chuzhou normaalgesproken is het heerlijk genieten. Dit keer was het een grote marteling; ongelooflijk hoeveel kracht die dames in de vingers hebben en ongelooflijk toen ik het eindresultaat zag. Mijn hele rug was blauw van de massage en nu 16 uur later is het nog niks beter. Gisteren zette ik een foto op Facebook en de reacties waren verbazend.

Naast behandeld te worden als een ster, begin ik ook een ster te worden hier. Na een reclamefilmpje voor de elektronica fabrikant Konka, veel mensen die met me op de foto willen, handtekeningen uitdelen, mensen die me naam roepen op straat, starende blikken, ben ik nu ook te zien in de bioscoop!

Een tijdje terug werd er in de sportschool gevraagd of ze een kort filmpje van me mochten maken op de loopband. Ik had geen idee waarvoor dit gebruikt zal worden. Afgelopen vrijdag hoorde ik van collega’s dat ik te zien ben in de nieuwe bioscoop in Chuzhou in het reclamefilmpje van de sportschool.

Daarnaast heb ik gisteren het eerste interview gehad met Ahui TV; ze willen reportage van 20 minuten maken over mijn leven in China. Ik heb eigenlijk geen idee hoe ze aan mijn gegevens gekomen zijn, maar het is wel leuk om een reportage te hebben van mijn bijzondere leventje in China!

Verder wil ik mijn vader van harte feliciteren met zijn verjaardag vandaag en ben ik druk bezig met de voorbereidingen voor mijn vakantie! Aanstaande donderdag vertrek ik voor 4 dagen naar Dubai en daarna zet ik mijn trip voor naar het prachtige Nederland om hier de Kerst en Oud en Nieuw te vieren.

Ik heb er erg zin in om iedereen weer even te zien! Het is namelijk alweer ruim 7 maanden geleden dat ik weer even twee weekjes in Nederland was. Tot snel!!

  • 15 December 2013 - 08:45

    Jeffrey De Vries:

    De foto's waren zeker schrikbarend. Was de massage wel lekker?
    Gefeliciteerd met je vader en veel plezier in Dubai en Nederland! Misschien zien we elkaar nog een keer in China;)

  • 15 December 2013 - 10:07

    Aalt En Reina:

    Hoi blauwe chinees, hoop dat het er weer gewoon uit ziet als je in Nederland komt. Ook gefeliciteerd met je pa. Groetjes en tot gauw dan maar.

  • 15 December 2013 - 10:20

    Adwout Dikkie:

    Allereerst gefeliciteerd met je vader
    Weer een mooi verslag we genieten elke keer weer van je verhalen
    Je zou wel een boek kunnen schrijven wat je daar allemaal mee maakt
    We wensen je een fijne vakantie toe
    En een gezellige tijd met je familie en vrienden
    Groetjes adwout en dikkie

  • 15 December 2013 - 12:31

    William:

    Haha wat gaaf en bizar allemaal. Je bent daar nu dus te zien op de landelijke televisie en wordt op straat herkent. Grappig ook om te lezen hoe je van het een weer in het ander beland.

    Veel succes nog deze laatste paar dagen met werken en een goede vakantie.


    Grt william

  • 15 December 2013 - 14:02

    Leoni:

    Jaaaaaaaaaa nog maar een goeie week en dan zien we elkaar weer en kan ik eindelijk je mooie, lieve neefje laten zien! Wij zijn alvast aan het aftellen! xxxx

  • 22 December 2013 - 19:26

    Marjande Jong:

    Je verslagen zijn zo als altijd SUPER,ik wil je een goed reis wensen en heel veel plezier met familie en vrienden in Nederland, en heel veel geluk en gezondheid in 2014.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Chuzhou

Marijn

Welkom op mijn persoonlijke pagina, waar ik mijn reiservaringen met jullie zal delen!

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 509
Totaal aantal bezoekers 97729

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: