Goede resultaten! - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu Goede resultaten! - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu

Goede resultaten!

Blijf op de hoogte en volg Marijn

17 Januari 2013 | China, Chuzhou

Vandaag had ik een presentatie voor de directeur van alle Bosch en Siemens koeling fabrieken over de wereld. Ik had mijn presentatie netjes voorbereid en in de presentatie moest ik laten zien wat er tot nu toe bereikt is en wat de plannen zijn voor de toekomst omtrent het energiebesparingsproject.

Zoals ik zei, was ik netjes voorbereid, maar helaas liet de techniek me eventjes in de steek. Toen ik naar de derde dia van de presentatie ging, ging de beamer automatisch uit vanwege oververhitting. Ik dacht bij mezelf: ‘dit kan gebeuren’ en vroeg hoe we dit op konden lossen.
De oplossing was dat iedereen (de vestigingsdirecteur, de directeur van alle koeling fabrieken, mijn leidinggevende en een Chinese collega) om mijn stoel heen kwamen zitten om zo de presentatie via mijn laptop voort te zetten.

Ook zonder beamer heb ik iedereen erg enthousiast kunnen maken. Ik vertelde over de besparingspotentielen en iedereen was erg geïnteresseerd.

Aan het eind bedankten voor het enthousiasme waar ik mee vertelde en ze gaan zelfs proberen om meer budget te krijgen om alle projecten te kunnen realiseren, veel vertrouwen dus in mijn werk. Dit houdt mijn werk zeker uitdagend!

Verder had ik gisteren de verantwoordelijke persoon voor energiebesparing Bosch en Siemens wereldwijd aan de lijn en hij vroeg wanneer ik voor werkbezoek naar Duitsland kwam om o.a. het hoofdkantoor in München te bezoeken en een fabriek vlakbij München.
Als het goed is moet ik dus op korte termijn voor werkbezoek naar Duitsland en wellicht kom ik dan ook even op bezoek in Nederland, gezien het feit dat ik toch in de buurt ben!


  • 17 Januari 2013 - 11:14

    Geoff:

    Ik zeg doen !

  • 17 Januari 2013 - 12:21

    RJ:

    Nederland???

  • 17 Januari 2013 - 12:48

    Francisca:

    Goed bezig!!! Leuk hoor, om te lezen dat het daar zo goed gaat. Veel succes

  • 17 Januari 2013 - 14:01

    Aalt En Reina:

    Hoi sucesvolle jongen. je doet het goed daar. Niet te goed doen, kom je soms nooit weer terug in Voorthuizen. Misschien zien we je toch nog snel. Groetjes.

  • 18 Januari 2013 - 23:38

    Miranda :

    Ik zeg, jij gaat het maken...... Bikkeltje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Chuzhou

Marijn

Welkom op mijn persoonlijke pagina, waar ik mijn reiservaringen met jullie zal delen!

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 97588

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: