Vakantie & Verjaardag - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu Vakantie & Verjaardag - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu

Vakantie & Verjaardag

Blijf op de hoogte en volg Marijn

14 Januari 2013 | China, Chuzhou

Ni hao,

Vanwege mijn vakantie en mijn drukke werkweek van vorige week, had ik geen tijd om een verslag te schrijven. Uiteraard heb ik wel weer genoeg meegemaakt.


Om te beginnen heb ik een heerlijke vakantie gehad en vol op genoten van het prachtige weer, het strand, de zee en het heerlijke eten.


Op zaterdag 5 januari vloog ik weer terug naar Shanghai, vanaf Shanghai Pudong airport moest ik een bus pakken, om naar een ander deel van de stad te reizen om vervolgens vanaf daar de trein naar Nanjing te pakken. Vanaf Nanjing heb ik de trein gepakt om uiteindelijk naar Chuzhou te reizen, een lange reis dus.

Na aankomst rond 23:00 uur, ben ik op tijd gaan slapen, omdat er de volgende dag (zondags) gewoon gewerkt moest worden. Vorige week heb ik dus zes dagen gewerkt en was ik erg druk na mijn vakantie.

Afgelopen vrijdag was ik jarig en als verjaardagscadeau, heb ik een mooie tablet (Chinees merk) voor mezelf gekocht. Vandaag is die gearriveerd en de beeldkwaliteit is erg goed. Nu hoef ik me voortaan niet zo te vervelen tijdens de lange reizen die ik in weekenden maak.

Dit jaar was ik overigens een keer eerder dan Jasper. In 1991 was Jasper 2,5 uur eerder. Vorig jaar was Jasper 12 uur eerder, vanwege het tijdsverschil in Nieuw Zeeland, maar dit jaar was ik voor het eerst in de geschiedenis eerder jarig dan Jasper, in totaal 7 uur eerder.

Deze week heb ik op donderdag een presentatie voor drie bezoekers van Bosch and Siemens Duitsland; een is de baas van PK (alle fabrieken van Bosch and Siemens die koelkasten produceren en de andere twee werken een level onder de vier grote bazen van BSH), een mooie kans dus om mijn resultaten te laten zien.

Afgelopen weken heb ik een gedetailleerd plan geschreven met daarin grote energiebesparingspotentielen.

  • 15 Januari 2013 - 10:23

    Aalt En Reina:

    Hoi Marijn, nog gefeliciteerd met je verjaardag. We nemen hier wel en borrel van je, jij bent te ver weg om even langs te komen. Succes verder met alles. Heel veel groetjes van hier.

  • 15 Januari 2013 - 14:55

    Oma Ten Wolde:

    Nog van harte gefeliciteerd met je 22 ste verjaardag.
    Ik heb je gemist.
    Mooi verslag.
    Veel succes donderdag met je presentatie.
    Veel liefs van oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Chuzhou

Marijn

Welkom op mijn persoonlijke pagina, waar ik mijn reiservaringen met jullie zal delen!

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 97796

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: