Zweten en bezoek uit Europa - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu Zweten en bezoek uit Europa - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu

Zweten en bezoek uit Europa

Blijf op de hoogte en volg Marijn

12 Juli 2013 | China, Chuzhou

Het is alweer een lange tijd geleden dat ik een verslag heb geplaatst, dit betekent niet dat ik niks meer meemaak hier. Eigenlijk is iedere dag nog steeds bijzonder, maar om diverse redenen, kom ik nauwelijks toe om een verslag te schrijven.

Tja, waar zal ik eens beginnen...

Twee weken terug ben ik weer kampioen geworden met voetbal (met het voetbalteam in Nanjing). Verder ben ik de laatste weken vrijwel elke week naar Nanjing geweest om daar het weekend door te brengen.



Het weer hier is extreem heet; vandaag 37 graden en zonnig met een luchtvochtigheid van ongeveer 65 tot 70%. Ik weet niet hoe het weer in Nederland is, maar jullie hoeven zeker niet jaloers te zijn op deze extreme temperature. In combinatie met de hoge luchtvochtigheid is het extreem heet.



Om het nog een stapje erger te maken, viel er vandaag een centrale koelmachine uit, zodat de koeling capaciteit met 33% is afgenomen. Dit resulteerde in productieproblemen, waardoor de kantoor koeling niet meer werkte. Uiteraard is dit wel weer goed voor het energiebesparingsproject; Elk voordeel heb z’n nadeel zou Cruijff zeggen.


Hoewel het op mijn kantoor 32.6 graden was, voelde het vergeleken met buiten, niet extreem warm aan. Toch was het niet echt lekker om de hele dag in deze omstandigheden te werken.

Vanaf volgende week krijg ik weer bezoek uit Europa, Jasper, mijn tweelingbroer komt voor ruim twee weken op bezoek. De planning is om Shanghai, Chuzhou, Nanjing, Yellow Mountain en Beijing te bezoeken. Vanaf volgende week probeer ik dus weer een paar verslagen te schrijven, want ik weet zeker dat het een geweldige vakantie gaat worden met Jasper.

  • 12 Juli 2013 - 14:04

    Aalt En Reina:

    Hoi Marijn , wat gezellig dat je broer bij je komt. Hebben wij even rust in de straat. Veel plezier samen.
    En gefeliciteerd met je moeder. Heb begrepen dat die 50 is geworden vandaag.

  • 12 Juli 2013 - 14:24

    Wisam:

    Lachen man!! De gebroeders ten wolde gaan chinca onveilig maken!!

  • 12 Juli 2013 - 14:41

    Harriet:

    Je had ook wel even kunnen vermelden dat je een hele oude moeder hebt, leuk dat je belde, de knuffel houden we tegoed !! xxx

  • 12 Juli 2013 - 16:55

    Freekm En Wil:

    Gefeliciteerd met je moeder. Jammer dat je er niet bij bent, het wordt vast een geweldig feest. Veel plezier, samen met je broer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Chuzhou

Marijn

Welkom op mijn persoonlijke pagina, waar ik mijn reiservaringen met jullie zal delen!

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 438
Totaal aantal bezoekers 97795

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: