Kampioen! - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu Kampioen! - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu

Kampioen!

Blijf op de hoogte en volg Marijn

12 December 2012 | China, Chuzhou

Ni hao!

Afgelopen weekend stond er weer een voetbalwedstrijd op het programma en dit keer ben ik vrijdagavond al naar Nanjing gegaan, waar ik ’s avonds een etentje had met ongeveer 15 buitenlandse collega’s. In dit restaurant was ik al vaker geweest; hier kan je voor omgerekend 20 euro onbeperkt eten en drinken wat je maar wilt en ze hebben hier heerlijke biefstuk, vis, garnalen, groenten, bier en Japanse likeur.

Zaterdag overdag ben ik even wezen shoppen en ’s avonds ben ik met wat vrienden uit het voetbalteam wezen stappen en heb me uitstekend vermaakt. Om 3:00 uur ben ik maar naar huis gegaan, omdat we de volgende middag een voetbalwedstrijd zouden hebben.

Helaas bleek na een half uur wachten op de tegenstander, dat de tegenstander niet op kwam dagen. Hierdoor wonnen we automatisch met 3-0 en vanwege het resultaat in een andere wedstrijd, zijn we kampioen geworden zonder te spelen.

Dit kampioenschap moet natuurlijk gevierd worden en daarom is er zaterdagavond een feest met DJ georganiseerd, waarbij ‘the Nanjing Ligers’, ons voetbalteam gratis entree heeft (en hopelijk ook een aantal gratis drankjes).

Verder is het goed te merken dat het winter is. Het heeft al een paar keer licht gevroren en door de hoge luchtvochtigheid is de gevoelstemperatuur een stuk lager. Ik kijk nu al uit naar Maart, want dan begint de temperatuur weer te stijgen en komt de zomer er alweer aan, maar nog even geduld dus!

  • 13 December 2012 - 07:17

    Ingritte Davelaar:

    Hey hallo Marijn,
    Leuk om kampioen te worden zonder te spelen. Dat redden ze bij VVOP niet hoor.
    Verder alles goed met je. Hier is het ook koud en soms veel sneeuw maar wel mooi hoor.
    Ik vind dat dat erbij hoort in de winter.
    Kan het bij jouw ook sneeuwen ?
    Verder ben je al een beetje ingeburgerd lees ik fijn dat je wat vrienden heb daar anders duren de weekenden ook zo lang.
    Je moet er tenslotte ook wel van genieten toch.
    He de groetjes van ons allemaal en tot de volgende keer.

  • 13 December 2012 - 16:08

    Aalt En Reina:

    Hoi Marijn, het gaat je weer goed af zeg, kampioen worden zonder een bal geraakt te hebben. Geweldig. Nu nog een keer voor het echie en dan zijn we benieuwd naar he resultaat. Succes daar en veel plezier, maar ook niet te veel hoor. Er moet ook gewerkt worden. Groetjes van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Chuzhou

Marijn

Welkom op mijn persoonlijke pagina, waar ik mijn reiservaringen met jullie zal delen!

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 378
Totaal aantal bezoekers 97789

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: