Nog een paar uurtjes voor vertrek! - Reisverslag uit Voorthuizen, Nederland van Marijn - WaarBenJij.nu Nog een paar uurtjes voor vertrek! - Reisverslag uit Voorthuizen, Nederland van Marijn - WaarBenJij.nu

Nog een paar uurtjes voor vertrek!

Blijf op de hoogte en volg Marijn

30 Oktober 2012 | Nederland, Voorthuizen

Nog een paar uurtjes en dan is het zo ver. Vandaag om 17:10 vlieg ik naar Shanghai, om daar vervolgens per trein, bus en taxi verder te reizen naar Chuzhou.

Mijn ouders, Leoni, Kai en Jasper gaan straks mee om me uit te zwaaien. Dit zal wel even een lastig momentje worden, maar ik hoop dat ik er een prachtige levens- en werkervaring voor terug krijg.

Via het vluchtnummer KL0895 kunnen jullie mij volgen tijdens de reis!
Het volgende verslag, zal ik schrijven, wanneer ik weer in China ben.

  • 30 Oktober 2012 - 10:03

    Robert Jan:

    Ik ga je weer volgen :)

  • 30 Oktober 2012 - 10:36

    Fred En Bep:

    Marijn,

    Deze ervaring pakt niemand jou meer af en jij bent klaar voor een toekomst waarin het gesproken Chinees belangrijk zal worden. En denk erom, ook jijzelf moet energie sparen.

    Een goede tijd toegewenst door

    Bep en Fred

  • 30 Oktober 2012 - 12:22

    Hans Van Den Heuvel:

    Hey Marijn,
    ook wij zullen je weer volgen en wensen je een goede reis en in het bijzonder een goede periode daar
    succes !!!

  • 30 Oktober 2012 - 12:27

    Joyca:

    Heeeeeeeel veel plezier/succes enzovoort enzovoort!
    Zet em op!

    Liefs. xx

  • 30 Oktober 2012 - 12:27

    Joyca:

    Heeeeeeeel veel plezier/succes enzovoort enzovoort!
    Zet em op!

    Liefs. xx

  • 30 Oktober 2012 - 17:52

    Adwout En Dikkie:

    Nou een goede reis gewenst en heel veel plezier en suc6 gewenst we hopen van je verslagen te genieten groeten adwout dikkie en fam

  • 30 Oktober 2012 - 18:34

    Reina:

    Hallo Marijn,ik wens je een hele goede reis toe en veel succes met je baan....groetjes van Reina.

  • 30 Oktober 2012 - 19:09

    Jasper:

    Hey Marijn!

    Ik zal ook één van je trouwste volgers blijven. Via deze site, facebook, skype en binnenkort misschien zelfs via Whatsapp. Je ben gezien jouw werkervaring nu al een hele stap verder dan dat ik ben. Ik ga me nu weer focussen op mijn toetsweek van volgende week.

    Zijan!

  • 30 Oktober 2012 - 19:13

    Christina:

    Ook ik ga je wederom trouw volgen, leuk om alle belevenissen en ervaringen die je meemaakt weer te lezen!
    Good luck en hou je taai!!

    Gr. Christina


  • 31 Oktober 2012 - 07:24

    Ingritte Davelaar:

    Hey Marijn,
    Misschien ben je eral of hang je nog in de lucht maar ik wilde je toch ff een berichtje sturen.

    Was zeker best moeilijk om afscheid te nemen van je ouders , zus en kai en laten we zeker jaapie niet vergeten.

    Maar oke idd ff de knop weer om en als je eenmaal daar bent dan gaat het wel weer.
    Onthoud een ding je kunt altijd weer terug.

    Maar jouw kennende laat je je niet op je kop zitten en komt alles weer goed. Als je eenmaal weer wat vrienden heb gemaakt en je plekje heb gevonden word dit gewoon weer jouw leventje.

    Nou jongen ik hoop dat je een goede vlucht heb gehad en dat het mee is gevallen de reis.
    We blijven je weer volgen en zien je vast wel weer een keer op skype langs komen ;-)

    Dikke knuffel en zet hem op.

    Grtjes van ons allemaal. xxxx

  • 01 November 2012 - 07:37

    Everdien:

    Veel succes Marijn, maak er wat het is weer een hele ervaring.

    groetjes Everdien Bakker

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Voorthuizen

Marijn

Welkom op mijn persoonlijke pagina, waar ik mijn reiservaringen met jullie zal delen!

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 624
Totaal aantal bezoekers 97562

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: