Vakantie in Qindao & kikker gegeten! - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu Vakantie in Qindao & kikker gegeten! - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu

Vakantie in Qindao & kikker gegeten!

Blijf op de hoogte en volg Marijn

25 Juli 2012 | China, Chuzhou

Ni hao!

Na twee geweldige afscheidsavonden in Chuzhou, ben ik zondagavond gearriveerd in Qingdao voor mijn welverdiende vakantie. Maandag heb ik heerlijk genoten van een dagje strand en heb ongeveer de hele dag in de zee doorgebracht.

Helaas had ik maandagnacht koorts en ben ik dinsdag de hele dag ziek geweest. Omdat ik ziek was moest ik goed eten en ben ik maar even naar een normaal restaurant geweest om even wat normaal te eten; een schaal met groenten, garnalen en wat andere vissoorten en om toch even wat nieuws te proberen heb ik ook maar één grote kikker besteld uit het aquarium.

De kikker smaakte boven verwachtingen goed. Na het eten ben ik direct naar mijn bed gegaan. Ik blijf hier nog tot vrijdag en vrijdag ga ik door naar Beijing, waar het op het moment noodweer is, helaas!

Ik weet niet of ik aan het eind van de maand nog steeds VPN heb (het programma waarmee je de geblokkeerde internetwebsite kan omzeilen in China), dus misschien komen mijn verslagen 3 augustus pas weer als ik thuis ben.



  • 25 Juli 2012 - 12:17

    Freek En Wil:

    Geniet er nog even van Marijn.
    En die lekkere dikke kikker zal vast wel lekker geweest zijn. Want kikkerbilletjes zijn ook lekker.
    Als je binnekort weer bij je moeder aan tafel zit, zul je zoiets niet krijgen.
    Dus probeer al dat bijzondere eten nog maar.
    Groetjes van ons.

  • 25 Juli 2012 - 13:34

    William:

    Altijd goed zo'n grote vlezige kikker!

  • 25 Juli 2012 - 21:19

    Max:

    Beterschap en nog veel plezier tijdens je vakantie.
    Tot 3 augustus dan zien we elkaar eindelijk weer.

  • 25 Juli 2012 - 22:49

    Ingritte Davelaar:

    hallo marijn. Gaat alles goed nu gelukkig duurde die koorts niet lang en ben je er weer door heen . Zodat je lekker kunt genieten van je vakantie. Want het is idd aftellen geblazen. Geniet maar van alles wat je nog gaat meemaken want voor je het weet is ook jouw avontuur weer voorbij. Nog veel plezier en doe voorzichtig dan spreken we je rock weer grtjes van ons allemaal:-)

  • 26 Juli 2012 - 08:00

    Hugo:

    Geniet er nog ff van en tot snel!

  • 31 Juli 2012 - 10:27

    Edwin Veldhuizen:

    Dat je nog niet eerder kikker ophebt.! Is namelijk een van mijn favo's hier in China :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Chuzhou

Marijn

Welkom op mijn persoonlijke pagina, waar ik mijn reiservaringen met jullie zal delen!

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 97604

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: