Qingdao & Beijing en veel nieuwe dingen gegeten! - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu Qingdao & Beijing en veel nieuwe dingen gegeten! - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu

Qingdao & Beijing en veel nieuwe dingen gegeten!

Blijf op de hoogte en volg Marijn

31 Juli 2012 | China, Chuzhou

Ni hao,

Vorige week zondag heb ik Chuzhou, na een geweldige periode verlaten. Vanaf Chuzhou ben ik via Nanjing vertrokken naar Qingdao.

In Qingdao heb ik tot en met vrijdag genoten van mijn vakantie. Het weer viel een beetje tegen, maar ondanks dat heb ik toch genoten van het strand, heerlijk eten en de stad Qingdao. Het hoogtepuntje was de jetski. Samen met een vriendin uit Mexico, waarmee ik samen was hebben we één jetski gehuurd en zijn we heen en terug naar een eiland gevaren.

Na Qingdao zijn we door gereisd naar Beijing. Tot nu toe heb ik onder andere the forbidden city, de Chinese muur en de foodmarket bezocht. De forbidden city en de Chinese muur waren erg indrukwekkend en de Chinese muur was prachtig om te bezoeken. Na alle verhalen kan op mijn website kan je je natuurlijk wel voorstellen dat de foodmarket voor mij een paradijs was.

Op de foodmarket heb ik onder andere schapen penis, schorpioen, een duizendpoot van ongeveer 20 a 25 centimeter en diverse andere insecten gegeten.

Voordat ik vertrek aanstaande vrijdag hoop ik nog één of twee verslagen te plaatsen.



  • 31 Juli 2012 - 16:23

    Eetgewoontes:

    Marijn wat zullen die hollandse groenten met een stukje vlees dan saai worden als je weer terug bent volgende week.

    Bep en Fred

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Chuzhou

Marijn

Welkom op mijn persoonlijke pagina, waar ik mijn reiservaringen met jullie zal delen!

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 97804

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: