Toeval en het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu Toeval en het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu

Toeval en het aftellen is begonnen

Door: Marijn

Blijf op de hoogte en volg Marijn

18 Juli 2012 | China, Chuzhou

Ni hao,

Dit weekend ben ik (voorlopig) voor het laatst in Shanghai geweest. Samen met Torben en Damir hadden we een duur appartement geboekt voor twee nachten met een luxe woonkamer, twee badkamers en een grote woonkamer.

Vrijdagmiddag hadden we vrij genomen en vetrokken we dus wat eerder dan gewoonlijk met de trein naar Shanghai. Toen we vrijdag aankwamen in het appartement hebben we eerst even gezwommen en daarna zijn we even de sportschool in gegaan.

In de sportschool was het vrij rustig; we waren de enige, samen met een man met een nogal opvallend uiterlijk. Deze Chinese man had zijn haar in het midden rood geverfd en had een vreemde uitstraling. Uiteraard maakten we hier grappen over.

Toen we zaterdag terug waren van het onbeperkt eten bij de Japanse Tepanjaki, zijn we terug gegaan naar het appartement om nog even wat te relaxen en tv te kijken voor het uit gaan. Toen we aan het zappen waren zagen we een man met een nogal opvallend uiterlijk op de televisie. Dit was exact dezelfde man die we vrijdagmiddag in de sportschool zagen.

Dit was wel erg toevallig en toevallig was er ook een meisje uit Hongkong in ons appartement die wist wie deze persoon was en het bleek een bekende artiest uit Taiwan te zijn, die in China ook erg populair is.

Verder was het weekend geweldig en hebben we vollop genoten van het nachtleven in Shanghai.

Vandaag heb ik mijn eindpresentatie gegeven voor o.a. de directeur en mijn leidinggevende. Beiden waren erg enthousiast en aan het eind gaven ze beiden een speech met zeer goede feedback.

In totaal ben ik nog vier dagen in Chuzhou; morgen en overmorgen weekend, dan het weekend in Chuzhou en zondagavond vertrek in vanaf Nanjing naar Qingdao om daar heerlijk te genieten aan het strand van mijn vakantie. Ik blijf daar tot vrijdag en ga daarna naar Beijing en vlieg 3 augustus weer terug naar Nederland.

Helaas is het einde alweer in zicht en is het aftellen begonnen. Gelukkig geniet ik nog van elk moment hier en probeer ik ook mijn laatste twee weken te blijven genieten voordat ik weer terug ben ik het gewone, saaie Voorthuizen.



  • 18 Juli 2012 - 13:44

    RJ:

    Ik kan de QR code niet scannen, had graag wat meer info over deze man opgezocht...

  • 18 Juli 2012 - 21:34

    Ingritte Davelaar:

    hallo marijn. Fijn dat je eind presentatie zo goed verlopen is. En dat ze er ook zo over tevreden waren. Ja zeker het begint nu op te schieten voor je. Maar eerst nog ff vakantie vieren daar. En dan op naar huus. Het zal zeker saai wezen in voorthuizen nadat je in zo een grote stad heb gewoont. Maar 1 ding is zeker home sweet home saai of niet. Fijne vakantie en veel plezier :-) grtjes van ons allemaal

  • 19 Juli 2012 - 11:37

    Aalt En Reina:

    Hoi buurjong, zeg niet dat het saai is hier, het bruist aan alle kanten,al is het maar van de regen. Geniet nog even van je vakantie en tot gauw.

  • 22 Juli 2012 - 09:46

    Jolanda En Gijs:

    In het saaie Voorthuizen............. wat maak je ons nou, voor het geval je het vergeten ben Voorthuizen bruist altijd hahaha
    Goed te horen dat je het naar je zin heb, en geniet nog maar van de laatste weken.
    Vr Gr Jolanda en Gijs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Chuzhou

Marijn

Welkom op mijn persoonlijke pagina, waar ik mijn reiservaringen met jullie zal delen!

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 97601

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: