Laatste weekend Nanjing! - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu Laatste weekend Nanjing! - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu

Laatste weekend Nanjing!

Door: marijntenwolde

Blijf op de hoogte en volg Marijn

08 Juli 2012 | China, Chuzhou

Ni hao!

Na een zwaar weekend ben ik weer terug in mijn appartement. Dit weekend ben ik (voorlopig voor het laatst) in Nanjing geweest.

Dit weekend heb ik samen met mijn Duitse collega’s vollop genoten van het nachtleven in Nanjing. De alcohol vloeide rijkelijk en het waren weer twee geweldige nachten.

De terugweg vond plaats bij taxi. Toen we over moesten stappen van de één naar de andere taxi, hoorde ik toen ik uit de taxi stapte: ‘van Basten, van Basten, He Lan (= Holland)’. Dit was de taxi chauffeur die mij herkende. Best wel toevallig, Nanjing een stad met 8.109.100 inwoners en een taxi chauffeur uit Chuzhou (4,3 miljoen inwoners) die mij herkent op straat. Uiteraard namen we deze taxi terug.

Eenmaal terug in Chuzhou ben ik eerst even de stad in geweest om een pak op maat te laten maken voor omgerekend ongeveer 70 euro. Daarna even anderhalf uur wezen sporten en daarna weer een heerlijke massage gehad.




  • 08 Juli 2012 - 15:20

    Aalt En Reina.:

    he meneertje, doe je pak aan als je terug komt. Dan lijkt het nog wat. Zien we ook niks van je wilde nachten. Veel plezier nog en groetjes van ons.

  • 09 Juli 2012 - 05:12

    Ingritte Davelaar:

    Hey Marijn,
    Ja ja het aftellen is ook voor jou begonnen jongen. Noch eventjes en je staat weer gewoon in Nederland. Fijn dat je een leuk weekend heb gehad weer een ervaring rijker ;-) Nou nog even een te blitz pak laten maken super en geniet nog even van alles daar. Hier gaat het ook prima alleen de zomer laat nog steeds op zich wachten. De temperaturen zijn prima maar het zonnetje wil ons niet verblijden. Neem maar een beetje mee van uit china in je koffer ofzo. Maar hel veel plezier nog met alles en een dikke knuffel vanuit Voorthuizen.

  • 09 Juli 2012 - 18:49

    Harriet:

    Dit is waarschijnlijk één van je laatste verslagen, ik ga ze missen, maar gelukkig ben je dan weer thuis en kunnen we weer luisteren naar al je verhalen. Wij zijn net terug van een héél gezellig weekend München, was erg leuk bij RJ en Marianne. Geniet nog even de laatste weekjes. xxx

  • 10 Juli 2012 - 08:20

    Kim:

    Geniet er nog even van!

    Veel plezier nog in deze laatste weken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Chuzhou

Marijn

Welkom op mijn persoonlijke pagina, waar ik mijn reiservaringen met jullie zal delen!

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 97807

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: