Filmpje van mijn debuut als acteur in China! - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu Filmpje van mijn debuut als acteur in China! - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu

Filmpje van mijn debuut als acteur in China!

Door: marijntenwolde

Blijf op de hoogte en volg Marijn

05 Juni 2012 | China, Chuzhou

Ni hao!

Een tijdje terug schreef ik over mijn debuut als acteur hier in China. Vandaag werd ik dan eindelijk opgebeld dat het filmpje klaar was voor Konka TV’s. Helaas is het filmpje te groot om te uploaden op youtube, dus heb ik wat print screens gemaakt die ik aan dit verslag zal toevoegen.

Verder heb ik niet zo veel te vertellen, behalve dat alles nog steeds goed gaat met mij en dat ik me nog steeds goed vermaakt!

Groetjes!

  • 05 Juni 2012 - 15:34

    Harriet:

    Leuke foto's, maar ik wil het filmpje ook nog zien xxx

  • 05 Juni 2012 - 17:20

    Christina:

    De foto's zien er strak uit maestro. Kan niet anders dat het een goed filmpje is!

    Good luck,
    Christina

  • 06 Juni 2012 - 05:39

    Aalt En Reina:

    Zo jij bent een heertje hoor. Kennen we je nog als je terug komt? Succes verder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Chuzhou

Marijn

Welkom op mijn persoonlijke pagina, waar ik mijn reiservaringen met jullie zal delen!

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 376
Totaal aantal bezoekers 97577

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: