Verloren weddenschap: Nederland - Duitsland! - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu Verloren weddenschap: Nederland - Duitsland! - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu

Verloren weddenschap: Nederland - Duitsland!

Door: marijntenwolde

Blijf op de hoogte en volg Marijn

14 Juni 2012 | China, Chuzhou


Ni hao!

Al weken heb ik het erover met mijn Duitse collega’s en vannacht was het dan eindelijk zo ver. Op tijd naar bed en om 02:3- uur het wekkertje om de wedstrijd Nederland – Duitsland te kijken. Ook hier was het een spannende pot en voor mij was het extra spannend, want ik had een weddenschap:
Als Duitsland zou verliezen, moest mijn collega Torben in een Nederland shirtje naar het werk en als Nederland zou verliezen, dan moest ik in het witte shirtje van onze oosterburen naar het werk.

Zoals jullie allemaal gezien hebben, Nederland verloor met 1-2, dus waar ik al een klein beetje voor vreesde na de 0-2, werd een feit. Nederland verloor en ik besefte dat ik morgen in een Duitslandshirtje naar een Duits bedrijf moet om te gaan werken.

Na de wedstrijd kon ik nog ongeveer anderhalf uur slapen en toen ging het wekkertje alweer. Helaas heb ik geen oog dicht gedaan; een irritante mug heeft me ongeveer anderhalf uur wakker gehouden en daarnaast baalde ik nog van de wedstrijd en tegelijkertijd ook van de weddenschap.

Eenmaal op het werk aangekomen, kwamen de Duitsers even een kijkje nemen op mijn kantoor en uiteraard hadden ze hun camera mee. Inmiddels staat dit al op Facebook en zijn er al veel reacties op de foto. Voor de mensen die geen foto hebben, hieronder kun je de foto zien hoe ik er vandaag bij zat.

Na de wedstrijd had ik gepland om geen vergaderingen of presentaties te houden en zo veel mogelijk op mijn kantoor te werken. Uiteindelijk ben ik de dag doorgekomen en zit ik weer lekker in mijn blote barst in mijn appartementje.

De groetjes vanuit China!

  • 14 Juni 2012 - 12:46

    Harriet:

    Wat stom om een weddenschap af te sluiten met je Duitse collega. Maar het is wel een mooi verhaal, en dat shirtje staat je best goed. Trouwens die rotzooi op je bureau valt best mee, thuis was het vele malen erger! Ik vind dat naambordje heel gaaf, moet je goed bewaren. xxx

  • 14 Juni 2012 - 12:48

    RJ:

    Wel handig zo'n shirtje... als je bijvoorbeeld bent vergeten om WC-papier te kopen.

  • 15 Juni 2012 - 05:37

    Aalt En Reina.:

    Hoi overloper, doe zondag een oranje shirt aan A U B.Misschien helpt het nog een beetje. Succes daar en tot horens. groetjes van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Chuzhou

Marijn

Welkom op mijn persoonlijke pagina, waar ik mijn reiservaringen met jullie zal delen!

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 97763

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: