Zakenreis Rusland, Duitsland, Spanje en Turkije - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu Zakenreis Rusland, Duitsland, Spanje en Turkije - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu

Zakenreis Rusland, Duitsland, Spanje en Turkije

Blijf op de hoogte en volg Marijn

05 Augustus 2014 | China, Chuzhou


Een aantal verslagen terug vertelde ik over de succesvolle presentatie voor de directie van Bosch en Siemens in Duitsland en alle fabrieksdirecteuren. Na de presentatie werd gezegd dat ik de taak krijg om dezelfde presentatie te presenteren in de andere landen en te helpen met de energiebesparingsprojecten in Rusland, Duitsland, Spanje en Turkije.

Het is bijna zover! Aanstaande vrijdag op zaterdagnacht vertrek ik vanaf Shanghai (via Moskou) naar de op twee na grootste stad in Rusland, St. Petersburg voor zakenreis! Na een weekendje en twee werkdagen St. Petersburg, vlieg ik naar Frankfurt om vervolgens met een huur auto naar de fabriek in Giengen te rijden (300km vanaf Frankfurt).

Na een kort bezoek in Giengen van ca. twee dagen, vlieg ik vanaf Frankfurt naar Barcelona, waar ik een kort weekendje zal verblijven. Vanaf Barcelona, reis ik door naar de fabriek in Pamplona, zo’n 500km verderop. Pamplona is overigens bekend van de jaarlijkse stieren race die er gehouden wordt (dit heb ik wel eens op het journaal gezien).

Na drie dagen Pamplona, reis ik weer 500 km terug naar Barcelona om de volgende dag door te vliegen naar Istanbul. Hier kom ik op donderdag aan en vrijdag vertrek ik naar een plaatsje verderop, waar de Bosch en Siemens fabriek staat. Het weekend zal ik vervolgens weer doorbrengen in Istanbul en 2 werkdagen later, vertrek ik (via Moskou) weer naar China.

Naast dat het een geweldige ervaring is, heb ik een strakke planning en zal het een vermoeiende zakenreis worden, maar het is natuurlijk een eer om de resultaten van mijn projecten te mogen presenteren in Rusland, Duitsland, Spanje en Turkije.

Ik ben deze week druk met alle voorbereidingen en ik heb er zin in! Uiteraard volgen er nog meer verslagen! Indien jullie in de buurt zijn, stuur even een appje en wellicht kunnen we ergens meeten in Europa.

  • 05 Augustus 2014 - 17:59

    AALT EN REINA:

    Joh, wat een geweldige ervaring voor jou. Veel succes en een app heb ik niet voor je, dus we zullen elkaar wel niet zien in verweggistan. Geniet er ook van hoor!!!!!!!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Chuzhou

Marijn

Welkom op mijn persoonlijke pagina, waar ik mijn reiservaringen met jullie zal delen!

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 539
Totaal aantal bezoekers 97622

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: