Visite in Chuzhou & Team building weekend! - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu Visite in Chuzhou & Team building weekend! - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu

Visite in Chuzhou & Team building weekend!

Blijf op de hoogte en volg Marijn

27 Mei 2013 | China, Chuzhou

Ni hao!

Afgelopen weken, heb ik weer genoeg meegemaakt, maar weinig tijd gehad om even een verslag te schrijven.

Vorig weekend heb ik een team building weekend gehad met het bedrijf. Om 06:00 uur ’s ochtends stonden er twee bussen klaar, om vervolgens te beginnen aan een zeven uur durende busreis naar het plaatsje Wuyuan, vlakbij het bekende bergengebied; de Yellow Mountains.

De busreis duurde lang, maar aan de andere kant was het prachtig om door het Yellow Mountain gebied te reizen en naar buiten te kijken naar de prachtige bergen, de rijstvelden en de mooie groene omgeving.

De eerste dag van het team building weekend, was niet om over naar huis te schrijven, daarom zal ik het kort houden; na de bustrip was er een lunch, hebben we wat enorm saaie gebouwen en plaatsjes bezocht en het regende de hele dag door.

’s Avonds ontdekten we al snel dat er in het plaatsje geen clubs waren en besloten we een biertje te doen op de foodmarket. Het idee om even een biertje te doen, veranderde in het drinken van een paar Bei Jou-tjes in combinatie met bier. Over Bei Jou heb ik al vaker geschreven (de drank met de verschikkelijke smaak die je de volgende dag nog kan proeven als je het de avond daarvoor gedronken hebt).

Na een zware avond, werden we ’s ochtends gewekt, zodat ik ‘fris en fruitig’ aan mijn presentatie kon beginnen voor alle 150 aanwezigen. Fris en fruitig was ik natuurlijk niet, maar ik heb er toch een enigszins interessante presentatie van kunnen maken.

’s Middags stonden er nog wat activiteiten op de planning en tijdens een van deze activiteiten op een boot in een smerig meertje in de bergen, vroeg iemand of ik kon zwemmen. Omdat ik niet wou bluffen, trok ik mijn kleren uit en sprong ik het water. Het gevolg was dat iedereen foto’s maakten en er werd zelfs een doorstuur e-mail over geschreven door de vrouwelijke collega’s. Ik kreeg deze mail weer via een andere collega en zag dat er ca. 30 collega’s in CC stonden en dat er gesproken werd over Ma Jing die in z’n onderbroek de boot uit klom.

Afgelopen woensdag heb ik de taxi gepakt om vervolgens Robert Jan (mijn broer) en Marianne (zijn vriendin) op te pikken. Ze waren beiden erg onder de indruk van China en vonden het geweldig in Beijing en Chuzhou. In Chuzhou hebben ze genoten van de bergen, het leven als een popster en de massage. Hoewel Robert Jan nog vroeg of die massage niet onder narcose kon, want die massage kietelde zo en het deed soms nog zeer ook.

Vrijdagavond hebben we met z’n drieen de trein gepakt naar Shanghai om hier het weekend door te brengen. Ook Shanghai was top en we hebben genoten van de prachtige gebouwen, het uitgaansleven en de championsleague finale.

Deze week reizen Robert Jan en Marianne verder naar Guilin en Hongkong en volgend weekend gaan ze weer naar huis. Ik weet zeker dat ze de vakantie van hun leven hebben gehad in China!

  • 27 Mei 2013 - 13:41

    Aalt En Reina:

    Hoi stoere vent, had je een leuke onderbroek aan? Graag een foto als bewijs .Wel leuk dat je broer er is geweest. Geniet verder maar weer van je werk en vrije tijd. Groetjes van ons.

  • 28 Mei 2013 - 00:19

    William:

    Hey Marijn, het wonen en werken gaat je allemaal prima af zo te zien. Heel anders als hier en daarom tof om mee te maken.
    Succes weer deze week.

    Ciao

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Chuzhou

Marijn

Welkom op mijn persoonlijke pagina, waar ik mijn reiservaringen met jullie zal delen!

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 390
Totaal aantal bezoekers 97593

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: