De meest verschrikkelijke dag uit mijn carrière! - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu De meest verschrikkelijke dag uit mijn carrière! - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu

De meest verschrikkelijke dag uit mijn carrière!

Blijf op de hoogte en volg Marijn

08 Mei 2013 | China, Chuzhou

Ni hao!

Na een leuke zakenreis in Duitsland en een heerlijke vakantie, ben ik zondag teruggevlogen naar China en maandag 11:05 lokale tijd ben ik geland op Nanjing airport.

Over de zakenreis had ik al geschreven en de aansluitende vakantie was ook top. Leuk om iedereen weer even te zien, mee te voetballen met m’n oude voetbal team en een paar feestjes mee te pakken.

Een dieptepuntje was de inbraak thuis in Voorthuizen. Er is veel gestolen, waarvan mijn privé laptop, werk laptop en mijn tablet. Op mijn privé laptop stonden veel foto’s die ik nu allemaal kwijt ben en daarnaast nog wat documenten.

Van mijn werk laptop maakte ik altijd een back-up in een map die de ICT afdeling voor me gemaakt heeft om te back-uppen. Hier maakte ik me in Nederland niet zo veel zorgen over; een nieuwe laptop en het probleem zou gefixt zijn… Totdat ik er dinsdag achter kwam dat de back-up niet meer te vinden is en dat de ICT afdeling dus een grote fout heeft gemaakt met back-uppen. Dit betekent dat ik alles (behalve de documenten van mijn afstudeerstage) kwijt ben, een groot probleem dus.

Dit is (op een ontslag na) ongeveer het ergste wat je op het werk kan overkomen. Ik baal er ook enorm van en het wordt moeilijk om de draad weer op te pakken. Via collega’s die nog wat in hun e-mail hebben staan, probeer ik wat belangrijke documenten terug te krijgen. Verder probeer ik het maar te accepteren dat alle documenten weg zijn en ga ik er alles aan doen om hetzelfde resultaat te behalen, want de verwachtingen zullen even hoog zijn.

Alsof ik het dieptepunt nog niet bereikt had, liep vandaag mijn laptop vast voordat ik een presentatie voor het management en de directeur moest geven. Deze presentatie was al lastig, want ik moest dit gisteren even snel improviseren, omdat al mijn documenten weg waren. Uiteindelijk is deze presentatie redelijk verlopen.

De komende weken zal ik ontzettend druk zijn om de schade in te halen. Hoewel het bijna onmogelijk is om hiervan wat positiefs te maken, zie ik het als een soort van grote uitdaging om alles toch nog voor elkaar te krijgen. Met 100% inzet, ga ik proberen een heel eind te komen.

  • 08 Mei 2013 - 16:34

    Harriet:

    "Komt wel goed schatje"
    Laat zo'n stelletje criminelenje leven niet beinvloeden, pak de draad weer op, ik weet zeker dat het gaat lukken. xxx

  • 08 Mei 2013 - 16:34

    Harriet:

    "Komt wel goed schatje"
    Laat zo'n stelletje criminelenje leven niet beinvloeden, pak de draad weer op, ik weet zeker dat het gaat lukken. xxx

  • 08 Mei 2013 - 19:53

    Max:

    Hallo Marijn,

    Ik hoop dat je vanaf nu meer geluk hebt.
    En regelmatig checken of er goed wordt gebackupt.
    Succes, zet hem op en laat je niet kisten.

    Groetjes

  • 08 Mei 2013 - 20:44

    Arendine:

    Beste Marijn
    Het is nog nooit zo donker geweest of het is weer licht geworden
    Komt goed !
    Groet van Arendine

  • 09 Mei 2013 - 08:17

    Ingritte Davelaar:

    Ach dat is geen leuk thuiskomertje ;-( Maar kop op en laat je niet uit het veld slaan. Je kunt het grtjes van ons.

  • 09 Mei 2013 - 09:11

    Aalt En Reina:

    Hoi Marijn, wat een pech. We duimen voor je dat het allemaal weer goed komt. Succes.

  • 12 Mei 2013 - 19:17

    Adwout En Dikkie:

    Wat een nare toestand voor je allemaal
    We hopen dat je het snel weer op de rit kunt krijgen
    En dat je toch weer mag gaan genieten daar in china
    Suc6 groeten adwout en dikkie

  • 12 Mei 2013 - 19:17

    Adwout En Dikkie:

    Wat een nare toestand voor je allemaal
    We hopen dat je het snel weer op de rit kunt krijgen
    En dat je toch weer mag gaan genieten daar in china
    Suc6 groeten adwout en dikkie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Chuzhou

Marijn

Welkom op mijn persoonlijke pagina, waar ik mijn reiservaringen met jullie zal delen!

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 455
Totaal aantal bezoekers 97593

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: