Morgen is mijn laatste stagedag & schildpaddensoep - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu Morgen is mijn laatste stagedag & schildpaddensoep - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu

Morgen is mijn laatste stagedag & schildpaddensoep

Door: Marijn

Blijf op de hoogte en volg Marijn

19 Juli 2012 | China, Chuzhou

Ni hao!

Morgen is helaas alweer mijn laatste stage dag in FCK-1, de vestiging van Bosch and Siemens Home Appliances in Chuzhou, waar ik mijn stage liep.

Ik kijk terug op een zeer leerzame periode waarin ik veel heb meegemaakt en veel plezier heb gehad van mijn werk. Ook was het voor mij een zeer succesvolle periode en hoop ik 28 augustus afgestudeerd te zijn.

Vandaag ben ik samen met Pengfei, Torben, Damir en Jochen naar een restaurant geweest om weer eens wat nieuws te eten, namelijk schildpad!

Toen we aankwamen in het restaurant zagen we het arme beestje nog in het aquarium zwemmen. Daarna werd de schildpad uit het water gehaald, gewogen (ruim een kilo) en vervolgens werd er soep voor ons gekookt.

De smaak was een beetje vreemd, vooral de pootjes, maar de stukken vlees waren op zich goed te eten en de soep was ook niet verkeerd! Hoe het er uit zag, is op de foto’s te zien!

  • 19 Juli 2012 - 14:16

    Kim:

    Het ziet er niet echt smakelijk uit..

    Veel plezier morgen op je laatste stage dag!

  • 19 Juli 2012 - 16:53

    Harriet:

    We hebben elkaar net gesproken op skype, maar als ik die foto's zie, bah, bah en nog een bah. Nog even en dan eet je weer gewoon bloemkool, gezellig met ons aan de keukentafel. Kan bijna niet wachten, geniet nog even, veel plezier zaterdag bij je afscheidsfeest en een fijne vakantie in dat verre China. Tot 3 augustus xxx

  • 20 Juli 2012 - 05:43

    Aalt En Reina:

    Wil je geen stoffeltjes meer eten, ben namelijk dol op deze diertjes. Verder veel plezier. Kan niet wachten tot je terug bent.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Chuzhou

Marijn

Welkom op mijn persoonlijke pagina, waar ik mijn reiservaringen met jullie zal delen!

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 1531
Totaal aantal bezoekers 97578

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: