Zakenreis Spanje - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Marijn - WaarBenJij.nu Zakenreis Spanje - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Marijn - WaarBenJij.nu

Zakenreis Spanje

Blijf op de hoogte en volg Marijn

07 Mei 2015 | Spanje, Barcelona

Ni hao,

Zoals je hebt kunnen lezen, ben ik de afgelopen maanden veel aan het reizen geweest en heb ik veel in het vliegtuig gezeten (Nederland, Xiamen, Mexico, Thailand) en afgelopen week ben ik naar Spanje gevlogen voor werk.

Een paar dagen voor vertrek hoorde ik dat ik naar een meeting moest in Spanje die 2 dagen duurde. Omdat 1 mei een vrije dag was, wist ik het mooi te plannen om 2 weekendjes in Barcelona te verblijven en 2 dagen in Pamplona te zijn voor werk.

Voor mijn werk ben ik bezig met het toepassen van automatiseringstechnieken en robots in de fabriek om op den duur de arbeidskosten te reduceren, de kwaliteit te verbeteren, cycle time te reduceren en de productie capaciteit verhogen en hierover was een meeting in Spanje waarbij de fabrieken uit Spanje, Turkije en Duitsland bijeen kwamen.

Naast werk, had ik de gelegenheid voor twee weekenden Barcelona. Veel mensen zeggen; wat een relaxed leventje... Hier ben ik het deels mee eens, maar vaak wordt vergeten dat ik er eerst 40 uur voor moet reizen (op en neer), wat al een volle werkweek is, daarnaast twee dagen werken ,etc. Uiteraard had ik niks te klagen en vind ik het fantastisch om te reizen voor m’n werk. In de toekomst zal dit zeer waarschijnlijk nog wel meer gaan gebeuren.

In Barcelona heb ik genoten van het mooie weer, het lekkere eten en vooral van het nachtleven. Barcelona is een geweldige stad en ik hoop dat ik er snel weer naar toe kan!

Adios amigos! Hasta luego!

  • 07 Mei 2015 - 09:06

    Edwin:

    Wat een relaxed leventje zeg! ;)

  • 07 Mei 2015 - 10:06

    Aalt En Reina:

    Hoi wereld reiziger, ben je wel nuchter genoeg om te werken na het nachtleven? Geniet er maar weer van .groetjes van ons.Aalt en Reina.

  • 07 Mei 2015 - 12:44

    Oma Ten Wolde:

    Mooi verhaal .fijn dat ik je door de telefoon heb gesproken.
    Veel geluk gewenst.
    Groet oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Marijn

Welkom op mijn persoonlijke pagina, waar ik mijn reiservaringen met jullie zal delen!

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 660
Totaal aantal bezoekers 97546

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: