Bezoek uit Nieuw Zeeland! - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu Bezoek uit Nieuw Zeeland! - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu

Bezoek uit Nieuw Zeeland!

Blijf op de hoogte en volg Marijn

28 Juli 2014 | China, Chuzhou

Dit verslag is al een aantal weken oud. Hopelijk werkt de website nu wel.


Ni Hao,

Vorige week vrijdag kwamen Mary en Dennis uit Nieuw Zeeland op bezoek in Shanghai. Mary en Dennis, de familie die in Nieuw Zeeland woont, waren een paar weken in Europa geweest om wat familie te bezoeken en stedentrips te maken.

Jasper is in 2011/2012 voor vijf maanden naar Nieuw Zeeland geweest en heeft grotendeels bij Mary en Dennis gewoond. Daarom was het voor Mary en Dennis wel apart om nu zijn tweelingbroer te ontmoeten.

’s Ochtends vroeg heb ik ze opgepikt in het hotel waar ze overnachtten. Daarna heb ik ze mee de stad in genomen om ze de bekende plaatsen van Shanghai te laten zien (Peoples square, skyline, etc.). Na de toeristische plekken heb ik ze meegenomen naar de fake-market, waar we vanalles hebben gekocht; ze vonden het prachtig dat nepspul en om mij te zien onderhandelen in het Chinees.

Na de toeristische plekken en het shoppen hebben we heerlijk geluncht met een prachtig uitzicht over de Shanghai skyline en om 15:00 uur ben ik weer terug gegaan naar mijn hotel om vervolgens te vertrekken naar de barbecue van het voetbalteam en daarna na de wedstrijd kijken van het Nederlands elftal tegen Spanje.

Tijdens de wedstrijd hadden we met het hele voetbalteam VIP plaatsten op de tribune en konden we de wedstrijd mooi volgen om een groot scherm met een paar honderd andere Nederlanders, wat Spanjaarden, Kameroenezen en Mexicanen en wat andere nationaliteiten.

Zondag stond er een beach soccer toernooi op het programma. Met het voetbalteam hebben we hier aan mee gedaan. De locatie was prachtig; direct in de skyline op een mooi aangelegd strandje. Ook het resultaat mocht er wezen; FC Oranje werd kampioen en ik was de topscoorder van het toernooi!

Kortom, wederom een prachtig weekendje in de mooiste stad van China!

  • 28 Juli 2014 - 13:48

    Aalt En Reina:

    Hoi Chinees, wel een heel oud bericht. Maar de site werkt weer, dus ik wacht nu op je volgende verhaal. Succes daar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Chuzhou

Marijn

Welkom op mijn persoonlijke pagina, waar ik mijn reiservaringen met jullie zal delen!

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 417
Totaal aantal bezoekers 97557

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: