Het weekend en mijn eerste voetbalwedstrijd - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu Het weekend en mijn eerste voetbalwedstrijd - Reisverslag uit Chuzhou, China van Marijn - WaarBenJij.nu

Het weekend en mijn eerste voetbalwedstrijd

Blijf op de hoogte en volg Marijn

06 November 2012 | China, Chuzhou

Ni hao,

De eerste vier officiële werkdagen in China zitten er op en ook heb ik al mijn eerste weekend gehad. Mijn eerste twee werkdagen verliepen wat traag, want ik had nog steeds geen vaste computer, hoewel al zes weken bekend was dat ik weer terug zou komen, typisch Chinees.

Gelukkig had in vanaf maandagmiddag de beschikking over een computer en een account. Hiervoor moest ik wel continu mensen achteraan bellen en continu zeggen dat ik de computer zo snel mogelijk nodig had.

Afgelopen weekend ben ik vrijdags en zaterdag in Chuzhou gebleven. Vrijdag heb ik heerlijk 13,5 uur geslapen en zaterdag ben ik met drie Duitse collega’s wezen stappen in Chuzhou.

Zondagmiddag ben ik vertrokken naar Nanjing om daar mijn eerste voetbalwedstrijd te spelen. Al direct bij aankomst kreeg ik een mooi tenue van het team en heb er gelijk vrienden gemaakt. De competitie is internationaal, dus voornamelijk buitenlanders die in Nanjing wonen. Aankomend weekend ga ik als het goed is met een aantal jongens stappen in Nanjing en daarvoor heb ik een etentje met een collega die zijn nieuwe vriendin wil introduceren aan mij.

Verder ben ik alweer snel gewend om terug te zijn en aan alle vreemde dingen. De eerste kuikentjes en wat onbekende vreemde dingen heb ik alweer gegeten en ook het leven als een bekendheid begint weer een beetje te wennen. De eerste foto’s zijn alweer van me gemaakt en de starende blikken zijn niets veranderd.

  • 06 November 2012 - 10:57

    Aalt En Reina:

    Hoi alweer bijna chinees, het gaat je weer goed zo te lezen. Veel succes met alles en eet ze maar weer van al die enge dingen. Wij eten wel boerenkool. Veel groetjes van ons.Aa lt en Reina.

  • 06 November 2012 - 17:20

    Jeffrey:

    Die collega wil z'n vriendin kwijt denk ik hah :p

  • 08 November 2012 - 07:13

    Ingritte Davelaar:

    He hallo buitenlander Gaat alles goed daar.
    We lazen dat je weer helemaal bent ingeburgerd daar.
    Idd het leventje gaat ook daar gewoon door net zo hecktisch als bij ons denk ik.
    Nou de eerste week is dus nog niet helemaal gladjes verlopen maar als je nu je nieuwe computer heb veranderd dat vast wel.
    Ook heb je alweer overal aan meegedaan ja voetbal is heeeeeel belangrijk!!!!!!!!!! haha

    Oja gefeliciteerd met je broer maar dat is bij jouw al afgelopen denk ik maar toch.

    Hier gaat ook alles zijn gangetje ach zolang we maar gezond mogen blijven dan houden ook wij het wel vol hier. Hoe is het weer bij jouw word het daar ook echt winter en koud of blijft de temperatuur aangenaam.

    He Marijn leuk weer even je te mailen en hoop dat alles goed mag blijven gaan.

    Dikke knuffel en hou je taai.

    Grtjes van oms allemaal

  • 08 November 2012 - 11:14

    Jolanda En Gijs:

    Hoi hoi,

    Goed te horen dat je de draad weer snel heb opgepakt, en dat je weer erg gezond eet.

    Vr Gr uit Voorthuizen

  • 08 November 2012 - 11:14

    Jolanda En Gijs:

    Hoi hoi,

    Goed te horen dat je de draad weer snel heb opgepakt, en dat je weer erg gezond eet.

    Vr Gr uit Voorthuizen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Chuzhou

Marijn

Welkom op mijn persoonlijke pagina, waar ik mijn reiservaringen met jullie zal delen!

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 420
Totaal aantal bezoekers 97545

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: